Rebla CDP/Analys

Insikter genom hela kundresan

Överlev bostadsmarknadens svängningar med Rebla CDP

I dagens dynamiska bostadsmarknad är en effektiv Customer Data Platform (CDP) avgörande för att överleva som bostadsutvecklare.

Rebla CDP ger insikter, effektiviserar marknadsföring och ger verktyg för att anpassa sig till föränderliga kundbehov.

I en tid av intensifierad konkurrens och ständig marknadsskiftning blir en intelligent och anpassningsbar datastrategi avgörande för framgång. Rebla utmärker sig som den ultimata plattformen för att möta dessa behov och skapa framgångsrika resultat.

Tidiga skeden: Anpassa efter vad intressenterna vill ha

Skräddarsy era framtida nybyggnadsprojekt efter intressenternas önskemål med Rebla CDP/Analys.

Genom att samla in och analysera kunddata ger Rebla er verktyg för att optimera marknadsföring, anpassa utbudet och fastställa konkurrenskraftiga priser.

Rebla hjälper dig att fatta datadrivna beslut. Ett måste i dagens svängande marknad.

Under resans gång: Följ intressenternas från intressenmälan till köp

Med Rebla Customer Data Platform (CDP) får ni en djupare förståelse för intressenternas köpresa. Spåra och analysera vilka marknadsföringskanaler som påverkar köparna mest.

Sluta gissa och koppla klick till verkliga köpbeslut. Upptäck vilka kampanjer som verkligen driver försäljning och finjustera er marknadsstrategi för maximal effektivitet.

När bostäderna är på marknaden: Realtidsinsikter om försäljning och köpare

Rebla CDP ger djupgående säljstatistik, inklusive antal bokade och sålda objekt över tid, konverteringsanalyser och möjlighet att sätta egna säljmål. För köparstatistik erbjuds en interaktiv kartvy med åldersfördelning, internetkällor, och detaljer om köparna per våning, objektsstorlek och mer. En kraftfull modul för att optimera din verksamhet.

Se kraften i Rebla CRM/Säljstöd för din administration!

Ta del av mer info nu!