Med Rebla CDP kan ni anpassa kommande nybyggnadsprojekt efter era intressenternas behov.
Rebla samlar in data om era kunder och vad de önskar i sin nästa bostad.
I Rebla skapas analyser som hjälper er effektivisera marknadsföring, anpassa utbud och sätta rätt pris.

En lägenhet som är för billig förstör balansen i hela projektet
Att prissätta en lägenhet med uteplats fel innebär inte bara att ni förlorar några hundratusen på den lägenheten. Det kan innebära att balansen mellan utbud och efterfrågan för hela projektet rubbas.
Alla bostäder inom ett bostadsprojekt har inte samma attraktionskraft. Det är viktigt att känna till de olika bostädernas värde för att träffa rätt i sin prissättning. En väl avvägd prissättning ger inte bara maximal avkastning på projektet utan skapar också nöjdare kunder (då alla inte väljer samma bostad) och en stabilare säljprocess. Olika parametrar såsom balkong, söderläge och tillgång till parkering har olika värde beroende på projektet och målgruppen. Att använda sig av schablonmässiga prissättningsmodeller kan ge felaktiga utslag och resultera i att allt intresse riktar sig endast mot en eller ett par bostäder i projektet.